Jeg har bestemt meg for å slette ting som blir solgt. Nå har jeg kun skrevet solgt unner bildet,men jeg ser at mye forsvinner langt ned på siden på den måten. Så nå fjerner jeg innlegg som er solgt isteden,for å dytte opp ting jeg fortsatt har liggende ;-)

onsdag 17. august 2011

Kopptuer-kluter 50,- stk



Husmor Marias kopptuer har det blitt noen av i de siste årene.
 Ikke så rart jeg strikker mange av dem
 når mottakerne blir så fornøyde med tua si.

Tykke lekre tuer i alskens farger til 50,- stk. pluss eventuell porto
                                                                        Skriv en kommentar
                                                   eller ta kontakt på mail marvalso@online.no
                                   Kan også strikke opp i de fargene du vil,bruker garnet Paris
                                                                      Vaskes på 60 grader.


6 kommentarer:

  1. Utrolig fristende , nesten så man får lyst på hele regnbuen. Lykke til med salget

    SvarSlett
  2. Ja de er lekre Sølvi. Ser fram til å strikke opp flere for det er jo så mange fine farger. Rett og slett noe til alle og en hver.

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne kjøpe en turkis (nr 2 fra venstre) og en petrol (nr 4 fra venstre)

    silham85@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Den er grei Trådsnella. Mail sendt. Takk for handelen så langt.

    SvarSlett
  5. Turkis og petrol er solgt,men kan strikke opp nye.

    SvarSlett