Jeg har bestemt meg for å slette ting som blir solgt. Nå har jeg kun skrevet solgt unner bildet,men jeg ser at mye forsvinner langt ned på siden på den måten. Så nå fjerner jeg innlegg som er solgt isteden,for å dytte opp ting jeg fortsatt har liggende ;-)

onsdag 14. september 2011

Maskemarkører og magnetbåd i lange baner.

Har laget opp flere magnetbånd og maskemarkører.
 Når først noen vil kjøpe,
så baller det ofte på seg å jeg går tom.
 Men nå
 har jeg et lite overskuddslager igjen da vettdu.


                                                                     ugler 5

kuler 2

4

15,- stk








2 kommentarer:

  1. Er kjempeglad for at du la igjen en kommentar på bloggen min, for da fant jeg bloggen din :-) Her var det veldig mye å bli inspirert av! Ser at jeg kan bli opptatt med litt forskjellige prosjekt framover...

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett