Jeg har bestemt meg for å slette ting som blir solgt. Nå har jeg kun skrevet solgt unner bildet,men jeg ser at mye forsvinner langt ned på siden på den måten. Så nå fjerner jeg innlegg som er solgt isteden,for å dytte opp ting jeg fortsatt har liggende ;-)

onsdag 15. februar 2012

Maskemarkører 15,-

Hvor ofte har du ikke merket av begynnelsen på omgangen
ved å feste en tråstump,

eller der hvor det skal felles eller økes.

En tråstump gjør jo jobben sin den,

men med de her søte maskemarkørene

får du litt ekstra pynt

på strikketøyet mens du strikker.

De er enkle i bruk.

flyttes rett og slett bare over på den andre pinnen,

å man kan strikke videre rundt

til man kommer til markøren igjen.



Flere maskemarkører. 
Tok bare bilde av en av hver nå,men har:

Engler 4-4-1-0-0-0-2
Hjerter 0-2-4

15,-atk + porto
marvalso@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar